Šis mažas ženklas – didžiausias iššūkis dizaino kūrėjui. Pagrindinė logotipo užduotis – minimalistiniame grafiniame sprendime užkoduoti maksimalią prekės ženklo charakterio informaciją.
Logotipo kūrimo procesą pradedame klausimyno pateikimu užsakovui, kurio atsakymai padeda visapusiškai įsigilinti į veiklą / produktą, kuriam kuriamas ženklas. Sekančiame etape užsakovui pateikiame 4-5 eskizinius logotipų variantus. Pasirinkus priimtiniausią sprendimą, logotipas ištobulinamas iki galutinio rezultato, sukuriamas trumpas ženklo naudojimo gidas, užsakovui pateikiami spaudai ir internetui tinkami logotipo failai.
Darbo terminai: 2-3 savaitės pradiniams dizaino pasiūlymams, 2-3 savaitės logotipo išbaigimui, naudojmo gido sukūrimui.
KONTAKTAI
labas[at]primprim.lt
APIE
NAUJIENLAIŠKIS